paidiko

Ανδρονίκη Μαραθάκη και Εμμανουέλα Κορκή

Εργαστήριο Σύγχρονου Χορού για χορευτές ηλικίας 9-14 ετών
2η Εβδομάδα, 2 ώρες/μέρα

Σχεδιάζω και αυτοσχεδιάζω τον Χορό μου!

Πέντε μοναδικά δίωρα για όσους αγαπούν το χορό και την κίνηση! Βελτιώνοντας την ευλυγισία και τη δύναμη του σώματος και χρησιμοποιώντας την αναπνοή μας, στόχος μας είναι η ανακάλυψη νέων διαδρομών κίνησης και έκφρασης του εαυτού μας μέσα σε μια ομάδα.

Μέσω ασκήσεων και παιχνιδιών, και χρησιμοποιώντας τις αρχές της ζωγραφικής, σκοπός μας είναι η καλλιέργεια, η ενδυνάμωση και η ελευθερία μέσω της κίνησης. Tα σχέδια, τα χρώματα και τα σχήματα μετατρέπονται σε κινησιολογικές οδηγίες και με βοηθούν να αυτό-σχεδιάσω.

Πώς κινούμαι στο πάτωμα ή όρθιος, πώς βλέπω τον κόσμο και από ποια γωνία; Πόσους κύκλους έχω στο σώμα μου, και πώς μπορώ να κινηθώ μόνο σε μια γραμμή; Φτιάχνω φωλιές μαζί με άλλους και ισορροπώ πάνω σε ζωγραφισμένα σύννεφα.

Το σεμινάριο αυτό ασχολείται με τον σύγχρονο χορό (τεχνική και αυτοσχεδιασμός) και απευθύνεται σε χορευτές ηλικίας 9-14 ετών.

Βιογραφικά:

Η Ανδρονίκη Μαραθάκη αρχικά σπούδασε στη σχολή Συντήρησης Αρχαιοτήτων και ‘Εργων Τέχνης και μετά αλλάζοντας κατεύθυνση σπούδασε χορό. Κερδίζοντας την υποτροφία του Ι.Κ.Υ. συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο Λονδίνο στο University of London, C.S.S.D (ΜΑ Performance Practices and Research).
Η έρευνά της μέσω της πρακτικής του χορού αφορά τη σύνθεση χορογραφίας, και έχει παρουσιαστεί σε δύο ερευνητικά συνέδρια των performance studies και σε φεστιβάλ χορού (Λονδίνο,Αθήνα). Αναπτύσσει αυτό που η ίδια αποκαλεί “μετατροποιήσιμες/διαμορφώσιμες χορογραφίες” (“modulated choreographies”) και έχει παρουσιάσει δύο παραστάσεις στο πλαίσιο της έρευνάς αυτής. Οι παραστάσεις αυτές παρουσιάστηκαν πέρυσι, με μια ομάδα χορού που διαμορφώθηκε στο μάθημα της “π.χ.μ.χ”. Η διδασκαλία της επηρεάζεται και φέρει στοιχεία τόσο της τεχνικής Cunningham όσο και του αυτοσχεδιασμού, ως αντίστροφα μέσα χαρτογράφησης του εαυτού και των δυνατοτήτων κίνησης. Η έρευνά της, ως ερμηνεύτρια, δημιουργός και δασκάλα χορού, επικεντρώνεται στη σχέση κίνησης και ερμηνείας και τη “τελεολογική" κίνηση.
Έχει συνεργαστεί με τους Βανιώ Παπαδέλη, Εύα Πυρνοκόκη, Πέτρο Γάλλια, SaLtaTor Physical Dance Group, Κωνσταντίνο Μίχο, την ομάδα του Δημήτρη Καραλή, τον Κωνσταντίνο Ρήγο και τον Φώτη Νικολάου. Έχει συμμετάσχει ως visiting artist για δυο χρονιές στο choreography lab/ κινητήρας. Το τελευταίο χρόνο ήταν μέλος του Συνεργατικού Στούντιο Λάθος Κίνηση, ενώ τα τελευταία χρόνια είναι μέλος της ομάδας “Dancing to connect”/Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Χορογράφος και δημιουργός της ομάδας “π.χ.μ.χ.” Συν-δημιουργεί και είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της ομάδας “Κόκκου Ροιής”, μαζί με τους Εμμανουέλα Κορκή, Χρήστο Ροζάκη και Γιώργο Ταμιωλάκη.

Η Εμμανουέλα Κορκή είναι απόφοιτος της Επαγγελματικής Σχολής Ραλλού Μάνου , της Δραματικής Σχολής Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδη και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια χορού, αυτοσχεδιασμού, υποκριτικής και χορογραφίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό Ως περφόρμερ έχει συνεργαστεί με DuendeEnsemble- J. Britton, Ομάδα Νοσταλγία- Τ. Ράλλη, Γ. Σίμωνα, Μ. Κlien, Σ. Χατζάκη, Γ. Καταφυγή, , Η. Μοnteiro, SaLtatorPhysicalDanceGroup- Γ. Καρούνη, Μ. Δραμισιώτη, Α. Καζούρη, Π. Βούλγαρη κ.α. Διδάσκει μπαλέτο, σύγχρονο χορό και αυτοσχεδιασμό και έχει συνεργαστεί με τα στούντιο Baumstrasse, Gaz Symphony, Σχολή Καλών Τεχνών,Dan.c.ce , Λάθος Κίνηση, Σχολή Ρ. Μάνου, Σχολή Ζ. Grecus κ.ά. Το 2012 δημιουργεί την ομάδα “Κόκκου ροιής” μαζί με την Α. Μαραθάκη και τους μουσικούς Χ. Ροζάκη και Γ. Ταμιωλάκη, με τους οποίους ερευνά, χορογραφεί πρωτότυπο υλικό και παραδίδει σεμινάρια. Από το 2013 -2015 οδηγεί την έρευνα «Σύγχρονος χορός και Μουσική, μια συνάντηση δρόμων» με τους συνεργάτες μουσικούς Χ.Ροζάκη, Γ.Παπαδόπουλο και Σ.Πηλιχό. Η ενότητα των τεχνών , η κίνηση στο φυσικό περιβάλλον και η τεχνική του αυτοσχεδιασμού, βρίσκονται στην καρδιά της χορογραφικής και εκπαιδευτικής πρακτικής της και έρευνας .